English Persian Dictionary - Beta version
 
پرسش ترجمه خود را ارسال نمایید
| Help | About | Careers
 
Home | Forum / پرسش و پاسخ | + Contribute | Users
Login | Sign up  
     

Enter keyword here!
Tips
#1032

Anonym on 24 Jan 2016
ظروف یکبار مصرف بصورت عامیانه به انگلیسی چی میشه

0



نظر دهید | ☠ گزارش تخلف | بازگشت به فهرست پرسش ها

2 پاسخ


#1009
بروز رسانیده در 25 Jan 2016 ali on 24 Jan 2016

0
single use tableware

disposable tableware

در گفتگوی عامیانه

paper plates and plastic cups
نظر دهید | ☠ گزارش تخلف

#1444
Anonym on 21 Apr 2018

0
فاکتورهای موثر در خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی http://ngpsco.ir/blog/



نگرشهاي زیست محیطی و خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی


نگـرش هـاي زیسـت محیطـی عبارتنـد از “مجموعـه اي از تمایلات اعتقاداتی، عاطفی و عملی یک فرد کـه بـر روي مسـائل و اقـدامات مربـوط بـه محـیط زیست تمرکز دارد”. نگرشهاي زیست محیطی مصرف کنندگان ظروف یکبار مصرف گیاهی، تـاثیر مثبـت و معنـاداري بـر نگـرش آنها نسبت به ظروف یکبار مصرف گیاهی و خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی توسط ایشان دارد. دانش زیست محیطی عبارت است از “مجموع دانش فرد درباره موضوعات زیست محیطـی و در واقع، به معناي پی بردن به اهمیت محیط زیست است”. دانش زیست محیطی یکی از متغیرهـاي مسـتقل در پـیش بینـی رفتـار خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی میباشد و مردم چینی با دانش زیسـت محیطـی بیشـتر، تمایـل قـوي تـري براي مشارکت در فعالیتهاي مربوط به خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی دارند. همچنین دانش بر نگـرش هـا نیـز تـاثیرگذار است . دانش فرد درباره محیط زیست نقش مهمی در شکل دادن به نگرشهاي مطلوب آنـان بـه خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی دارد .
تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف گیاهی


توجه به سلامتی و خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی


توجه به سلامتی عبارت است از “میزانی که یک فرد در فعالیـت هـاي روزمـره خـود نگـران سلامتی خویش است” . مصرف کنندگانی که به سلامتی خـود توجـه دارند، افراد آگاهی هستند که جهت انجام فعالیـت هـاي مـوثر در حفـظ و بهبـود سـلامتی خـود داراي انگیزه هستند . مصرف کننـدگانی کـه مراقـب سـلامتی و محـیط هستند معمولاً نگرشهاي مثبت تري به خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی دارنـد.
درنتیجه توجه مصرف کنندگان به سلامتی خود، تاثیر مثبـت و معنـاداري بـر نگـرش آنـان نسبت به ظروف یکبار مصرف گیاهی دارد.
تمایل به جمعگرایی و نگرش خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی


ویژگی جمعگرایی را به جوامعی نسبت میدهند کـه مـردم آن یکپارچـه و منسجم هستند و به گروه, وفادار هستند. در واقع در فرهنگهاي جمعگرا، افراد اهـداف گـروه و جمعی را بر اهداف فردي و شخصی ترجیح میدهند و حتی حاضرند خـود گروههاي مصرف کننده بـا ارزش هـاي خود را براي گروه قربانی نمایند . جمـع گرایـی نیـز، بـه حمایـت از برنامـه هـاي دوسـتدار محـیط زیسـت تمایـل دارنـد . در حــوزه خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی، مـک کــارتی و شـرام دریافتنــد کــه جمعگرایی مصرف کنندگان تاثیر مثبتی بر اعتقادات و نگرش آنان درباره بازیافت محصـولات دارد.
در نتیجه تمایل به جمع گرایی مصرف کنندگان، تـاثیر مثبـت و معنـاداري بـر نگـرش آنهـا نسبت به خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی دارد.


تاثیر شبکه های اجتماعی بر نگرش خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی


انسـان هـا در محـیط هـاي اجتمـاعی و در گـروه هـاي خـانواده، دوسـتی و سـایر شبکه هاي اجتماعی، باعث اثرگذاري بر سایر اعضا شده و موجب فعـال شـدن احساسـات آنـان میگردند. گرایش اجتمـاعی در میـان مصرف کنندگان سبز و غیر سبز غیرقابل تمایز میباشد و در گروه هایی کـه میـان اعضـا اعتمـاد بالایی وجود دارد، احتمال عملی شدن این تاثیرات بیشتر است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید دوستان عزیزم
http://ngpsco.ir/blog/
نظر دهید | ☠ گزارش تخلف

پاسخ من برای این سوال

B I S نوشتن راست به چپ
با ثبت نام و ورود به سایت دیگر نیازی به سیستم تطبیق کد امنیتی نیست و میتوانید هر زمانی پرسش، پاسخ و یا همکاری خود را ویرایش کنید.

سیستم تطبیق کد امنیتی*
مقدار کد:
Reload Image
شرایط استفاده از سایت را خوانده‌ام و آن را قبول دارم.
✘ ببند
  Contact• | TermsPrivacy  © 2009 Perdic.com